Onderstaande procedure is afgeleid van het klachtenreglement van Vitaal met Pensioen B.V. handelen onder de naam van EVI Services.
▪ Een klacht kan zowel schriftelijk als mondeling bij EVI Services worden ingediend.
▪ De klager dient uiterlijk binnen 2 werkdagen een bevestiging van de ingediende klacht
ontvangen te hebben.
▪ De klacht hoeft niet in behandeling te worden genomen indien het een gedraging en of
uitlating betreft die langer dan een maand voor indiening van de klacht heeft
plaatsgevonden.
▪ De klachtafhandeling vindt plaats een klachtenbehandelaar die door de directie van EVI
Digital is aangewezen.
▪ Indien de klager dit wenst kan deze gehoord worden om de klacht toe te lichten. De
klager wordt altijd gehoord.
▪ De klacht dient binnen een periode van 30 dagen na indiening van de klacht te worden
afgehandeld.
▪ De klager wordt schriftelijk en gemotiveerd in kennis gesteld van de bevindingen van het
onderzoek naar de klacht alsmede van de eventuele verder maatregelen die naar aanleiding
van de bevindingen ondernomen zijn of zullen worden genomen.
Uitzonderingen en bijzonderheden in het klachtenreglement:
▪ Onvrede over een advies van de bedrijfsarts om het werk (gedeeltelijk) te hervatten (de klacht is dan niet ontvankelijk). Hiervoor kan een deskundigenoordeel bij het UWV aangevraagd worden.
▪ Vragen en opmerkingen over een factuur.
Het volledige klachtenreglement is op te vragen per e-mail: info@eviservices.nl
EVI Services
Balie 7
4301 GZ Zierikzee
Privacy & cookies | Algemene voorwaarden | Klachten procedure | Alle rechten voorbehouden